363Kadin 2019-05-02T13:06:22+00:00

 

 

 

 

1.DÜNYA GAZETESİ

 

Haberler/Şirketler/İz İletişim,Altın Pusula’da 7 ödül aldı başlığı altında yayımlanmıştır.

Haber Tarihi   : 30.04.2019

Haber Linki     :

https://www.dunya.com/sirketler/iz-iletisim-altin-pusulada-7-odul-aldi-haberi-444208

 

Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nin (TÜHİD), 1999 yılından beri başarılı halkla ilişkiler çalışmalarını ödüllendirmek ve teşvik etmek amacıyla organize ettiği “18. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri” 29 Nisan akşamı düzenlenen törenle sahiplerini buldu.

Türkiye’nin en büyük markalarına iletişim danışmanlığı yapan İz İletişim, iletişim dünyasının en prestijli ödül programlarından biri olan ‘Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde bir rekora imza atarak, bugüne kadar 7 ödül birden kazanan tek PR ajansı oldu.

İz İletişim, Turkcell’in Sportif Tarama projesiyle, Sponsorluk İletişimi/Spor ve Geleceği Yazan Kadınlar projesi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk/Diğer kategorilerinde, Siemens Türkiye 20. Opera Yarışması’yla Kurumsal Sosyal Sorumluluk/Kültür&Sanat ve Dijital İletişim/Topluluk İletişimi kategorilerinde, Beşiktaş Belediyesi Beltaş A.Ş. ile birlikte gerçekleştirilen #363Kadın projesiyle Kamu Kuruluşları ve Dijital İletişim/ Sosyal Medya kategorilerinde ödül alırken, Mercedes-Benz Türk Startup Projesi ile de ‘Jüri Özel Ödülü’ne layık görüldü.

#363Kadın

Türkiye’de 2018’in ilk 10 ayında 363 kadın, maruz kaldığı şiddet sebebiyle hayatını kaybetti. İnsani Gelişmişlik Endeksi’nin ilk sırasındaki ilçe Beşiktaş Belediyesi adına, 25 Kasım Kadına Şiddetle Uluslararası Mücadele Günü’nde, toplumun dikkatini öldürülen kadınlara çekmek, 363 kadının şiddet kurbanı olduğunu ilçenin konumu ve popülaritesini kullanarak tüm ülkede farkındalık yaratmak hedeflendi.

2.HABERLER.COM SİTESİ

Haberler/Ekonomi/Haber başlığı altında yayımlanmıştır.

Haber Tarihi   : 30.04.2019 14.48

Haber Linki     :

https://www.haberler.com/iz-iletisim-altin-pusula-da-7-odul-kazanan-ilk-12001217-haberi/

 

İz İletişim, Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nin 18 yıllık tarihinde bir rekora imza atarak 7 ödül birden kazanan tek PR ajansı olduğu belirtildi.

Türkiye Halkla İlişkiler Derneği‘nin (TÜHİD), 1999 yılından beri başarılı halkla ilişkiler çalışmalarını ödüllendirmek ve teşvik etmek amacıyla organize ettiği 18’inci Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri düzenlenen törenle sahiplerini buldu. İletişim danışmanlığı şirketi İz İletişim, iletişim dünyasının en prestijli ödül programlarından biri olan ‘Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde bir rekora imza atarak, bugüne kadar 7 ödül birden kazanan tek PR ajansı olduğu bildirildi.

AjansTurkcell‘in Sportif Tarama projesiyle, Sponsorluk İletişimi/Spor ve Geleceği Yazan Kadınlar projesi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk/Diğer kategorilerinde, Siemens Türkiye 20’inci Opera Yarışması’yla Kurumsal Sosyal Sorumluluk/Kültür&Sanat ve Dijital İletişim/Topluluk İletişimi kategorilerinde, Beşiktaş Belediyesi Beltaş A.Ş. ile birlikte gerçekleştirilen #363Kadın projesiyle Kamu Kuruluşları ve Dijital İletişim/ Sosyal Medya kategorilerinde ödül alırken, Mercedes-Benz Türk Startup Projesi ile de ‘Jüri Özel Ödülü’ne layık görüldü. – İSTANBUL

Kaynak: İHA

 

3.DHA

Haberler/Ekonomi/Altın Pusula’da 7 ödül kazandı başlığı altında yayımlanmışır.

Haber Tarihi   : 30.04.2019 14.16

Haber Linki     :

https://www.dha.com.tr/ekonomi/altin-pusulada-7-odul-kazandi/haber-1639959

Markalara iletişim danışmanlığı yapan PR şirketi İz İletişim, Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde 7 ödül birden kazandı.

Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nin (TÜHİD), 1999 yılından beri başarılı halkla ilişkiler çalışmalarını ödüllendirmek ve teşvik etmek amacıyla organize ettiği “18. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri” düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Markalara iletişim danışmanlığı yapan İz İletişim, ‘Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde bugüne kadar 7 ödül birden kazanan tek PR ajansı oldu.

Bu noktada şirket Turkcell’in Sportif Tarama Projesi, Sponsorluk İletişimi / Spor ve Geleceği Yazan Kadınlar Projesi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk / Diğer kategorilerinde, Siemens Türkiye 20. Opera Yarışması’yla Kurumsal Sosyal Sorumluluk / Kültür&Sanat ve Dijital İletişim/Topluluk İletişimi kategorilerinde, Beşiktaş Belediyesi Beltaş A.Ş. ile birlikte gerçekleştirilen #363Kadın projesiyle Kamu Kuruluşları ve Dijital İletişim/ Sosyal Medya kategorilerinde ödül alırken, Mercedes-Benz Türk Startup Projesi ile de ‘Jüri Özel Ödülü’ne layık görüldü.

 

4.KARAR GAZETESİ

Haber Tarihi   : 30.04.2019

Haber Linki     :

https://www.karar.com/istanbul/iz-iletisim-altin-pusulada-7-odul-kazanan-ilk-ajans-oldu-1196026

Ajans, Turkcell’in Sportif Tarama projesiyle, Sponsorluk İletişimi/Spor ve Geleceği Yazan Kadınlar projesi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk/Diğer kategorilerinde, Siemens Türkiye 20’inci Opera Yarışması’yla Kurumsal Sosyal Sorumluluk/Kültür&Sanat ve Dijital İletişim/Topluluk İletişimi kategorilerinde, Beşiktaş Belediyesi Beltaş A.Ş. ile birlikte gerçekleştirilen #363Kadın projesiyle Kamu Kuruluşları ve Dijital İletişim/ Sosyal Medya kategorilerinde ödül alırken, Mercedes-Benz Türk Startup Projesi ile de ‘Jüri Özel Ödülü’ne layık görüldü.

İSTANBUL/İHA

 

 

 

 

4.BURSATV

Haber Tarihi   : 30.04.2019 14.42

https://www.bursatv.com.tr/ekonomi/iz-iletisim-altin-pusulada-7-odul-kazanan-ilk-ajans-oldu-h394850.html

İz İletişim, Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nin 18 yıllık tarihinde bir rekora imza atarak 7 ödül birden kazanan tek PR ajansı olduğu belirtildi.

Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nin (TÜHİD), 1999 yılından beri başarılı halkla ilişkiler çalışmalarını ödüllendirmek ve teşvik etmek amacıyla organize ettiği 18’inci Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri düzenlenen törenle sahiplerini buldu. İletişim danışmanlığı şirketi İz İletişim, iletişim dünyasının en prestijli ödül programlarından biri olan ‘Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde bir rekora imza atarak, bugüne kadar 7 ödül birden kazanan tek PR ajansı olduğu bildirildi.

Ajans, Turkcell’in Sportif Tarama projesiyle, Sponsorluk İletişimi/Spor ve Geleceği Yazan Kadınlar projesi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk/Diğer kategorilerinde, Siemens Türkiye 20’inci Opera Yarışması’yla Kurumsal Sosyal Sorumluluk/Kültür&Sanat ve Dijital İletişim/Topluluk İletişimi kategorilerinde, Beşiktaş Belediyesi Beltaş A.Ş. ile birlikte gerçekleştirilen #363Kadın projesiyle Kamu Kuruluşları ve Dijital İletişim/ Sosyal Medya kategorilerinde ödül alırken, Mercedes-Benz Türk Startup Projesi ile de ‘Jüri Özel Ödülü’ne layık görüldü.

 

 

 

6.HABERSUNUM

Haber Tarihi   : 30.04.2019 14.48

http://www.habersunum.com/genel/iz-iletisim-altin-pusulada-7-odul-kazanan-ilk-ajans-oldu-84817.html

İz İletişim, Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nin 18 yıllık tarihinde bir rekora imza atarak 7 ödül birden kazanan tek PR ajansı olduğu belirtildi.

Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nin (TÜHİD), 1999 yılından beri başarılı halkla ilişkiler çalışmalarını ödüllendirmek ve teşvik etmek amacıyla organize ettiği 18’inci Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri düzenlenen törenle sahiplerini buldu. İletişim danışmanlığı şirketi İz İletişim, iletişim dünyasının en prestijli ödül programlarından biri olan ‘Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde bir rekora imza atarak, bugüne kadar 7 ödül birden kazanan tek PR ajansı olduğu bildirildi.

Ajans, Turkcell’in Sportif Tarama projesiyle, Sponsorluk İletişimi/Spor ve Geleceği Yazan Kadınlar projesi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk/Diğer kategorilerinde, Siemens Türkiye 20’inci Opera Yarışması’yla Kurumsal Sosyal Sorumluluk/Kültür&Sanat ve Dijital İletişim/Topluluk İletişimi kategorilerinde, Beşiktaş Belediyesi Beltaş A.Ş. ile birlikte gerçekleştirilen #363Kadın projesiyle Kamu Kuruluşları ve Dijital İletişim/ Sosyal Medya kategorilerinde ödül alırken, Mercedes-Benz Türk Startup Projesi ile de ‘Jüri Özel Ödülü’ne layık görüldü.

Kaynak: IHA

 

 

7.DOĞU REHBERİ HABER

Haber Tarihi   : 30.04.2019 14.48

https://www.dogurehberi.com/ekonomi/iz-iletisim-altin-pusulada-7-odul-kazanan-ilk-ajans-oldu-h2045429.html

İz İletişim, Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nin 18 yıllık tarihinde bir rekora imza atarak 7 ödül birden kazanan tek PR ajansı olduğu belirtildi.Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nin (TÜHİD), 1999 yılından beri başarılı…

İz İletişim, Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nin 18 yıllık tarihinde bir rekora imza atarak 7 ödül birden kazanan tek PR ajansı olduğu belirtildi.

Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nin (TÜHİD), 1999 yılından beri başarılı halkla ilişkiler çalışmalarını ödüllendirmek ve teşvik etmek amacıyla organize ettiği 18’inci Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri düzenlenen törenle sahiplerini buldu. İletişim danışmanlığı şirketi İz İletişim, iletişim dünyasının en prestijli ödül programlarından biri olan ‘Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde bir rekora imza atarak, bugüne kadar 7 ödül birden kazanan tek PR ajansı olduğu bildirildi.

Ajans, Turkcell’in Sportif Tarama projesiyle, Sponsorluk İletişimi/Spor ve Geleceği Yazan Kadınlar projesi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk/Diğer kategorilerinde, Siemens Türkiye 20’inci Opera Yarışması’yla Kurumsal Sosyal Sorumluluk/Kültür&Sanat ve Dijital İletişim/Topluluk İletişimi kategorilerinde, Beşiktaş Belediyesi Beltaş A.Ş. ile birlikte gerçekleştirilen #363Kadın projesiyle Kamu Kuruluşları ve Dijital İletişim/ Sosyal Medya kategorilerinde ödül alırken, Mercedes-Benz Türk Startup Projesi ile de ‘Jüri Özel Ödülü’ne layık görüldü.

8.TWITTER TÜHİD ALTIN PUSULA HESABI

Haber Tarihi   : 30.04.2019 03.49